21 Haziran 2014 Cumartesi

Shisha Cafe & Bistro

Akşam vakti, arkadaşımla beraber bugün akşam yemeğini nerede yesek derken foursquare'den yararlanalım dedim ve Bahçelievler'de otururken "Çin Mutfağı" aratıp karşımıza ilk olarak Balgat'ta bulunan Türk Restoranı "Kıymet'in Mutfağı" çıkması önce şaşırtsada güzel ve bilmediğimiz bir yer olarak ilgimizi çekti ve gitmeye karar verdik. Gittiğimizde ise maalesef akşam kapalı olduğunu ve öğlenleri açık olduğunu öğrenince tekrar foursquare'den yer arayışına başladık. Bu seferde arkadaşım "Shisha Cafe & Bistro" diye bi yer buldu ve saatte geç olduğundan direksiyonu derhal buraya kırdım ve gitti. Bahçesi olan gayet şık ve güzel bir yer. Bizde bahçede bir yere oturduk. Özellikle içecek olarak zengin menüsü olsa da bizim karnımız acıktığı için yemek menüsüne baktık ve pekte kabarık olmayan listeden ana yemeklerden körü soslu tavuk ve beğendili piliç siparişi verdik.
Sipariş gelince o anki kızışmış açlığımızla azıcık atıştırdıktan sonra aklıma fotoğraf çekmek geldi ve çektiğim fotoğraflarını paylaşıyorum.

Beğendili Piliç

Köri Soslu Tavuk

Fotoğraftan ne kadar anlaşılıyo bilmiyorum ama tabak oldukça büyüktü ve yemekler oldukça doyurucu. Özellikle benim gibi azla yetinmeyen kolay doymayan biri için ekmeksiz olarak gayet yeterliydi. Sizlere de yolunuz geçerse uğramanızı tavsiye edebileceğim güzel bir yer. Bahçesinde oturup sadece çay içip hoş sohbetlerde yapabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder